Group Admins

Oasis

Offentlig grupp aktiv för 1 vecka, 5 dagar sedan

Diskussion om bröderna Gallagher och Oasis.

Pretty Green (164 inlägg)

← Gruppforum   Group Forum Directory
  • Avatarbild Swamp sade för 1 år, 10 månader sedan:

Diskutera Liam Gallaghers egna klädkollektion Pretty Green här.

http://www.prettygreen.com

Photo Shoot, New York. (Video)
    http://www.youtube.com/watch?v=U2L8EbwxLDM&feature=player_embedded

• Avatarbild erk1 sade för 1 år, 10 månader sedan:

Liam är nog en av få som kan bära upp den där camo-parkan. Skönt att man förhoppningsvis får slippa se honom i leopard-loafers ett tag framöver.

Dessa leopard-loafers är inte av märket Pretty Green som vissa tror utan Yves Saint Laurent. Jag skulle aldrig kunna gå runt med dom utan att se lite fruktig ut.

• Avatarbild idlers_dream sade för 1 år, 10 månader sedan:

hoppas verkligen att ryktet om en damkollektion blir verklighet =)

Pretty Green – We’ve got something special for our facebook fans tomorrow! Stay tuned…

Spännande.

• Avatarbild Mortie sade för 1 år, 10 månader sedan:

@swamp said:
    Pretty Green – We’ve got something special for our facebook fans tomorrow! Stay tuned…

Spännande.

Hoppas ett par solbrillor, eller nåt.

Love one another.
  • Avatarbild Shejken sade för 1 år, 10 månader sedan:

Jag tappade bort min Pretty Green-tröja i London (alt. så stal Macca eller EGGMAN den) så nu är jag helt utan PG-plagg.
    Frågan är om det blir något nytt. Inte alltför lockande tbh.

Come with me to a place no eyes have ever seen / A world where all are free to sing out their dreams / Where angels play heart-shaped tambourines and the birds sing out the sweetest song you have ever seen

Jag tycker ökenkängan ser helt okej ut och den är väl inte så farligt dyr som vissa påstår? Okej, lite dyrare än Clarks men det får man väl räkna med.

Sen så gillar jag även de nya trycken på t-shirtsen. Den ljusblåa, den svarta och även den marinblåa från nya kollektionen ser schyssta ut. Även plagget ”Sky 5 button granded tee” är snygga och enkla. Skjortorna ser väl ut sådär om jag ska vara ärlig. Den gröna scarfsen är också snygg.

Undrar om nyheten imorgon har något med Liams band att göra eller om nya kollektionen?

@swamp said:
    Jag tycker ökenkängan ser helt okej ut och den är väl inte så farligt dyr som vissa påstår? Okej, lite dyrare än Clarks men det får man väl räkna med.

Sen så gillar jag även de nya trycken på t-shirtsen. Den ljusblåa, den svarta och även den marinblåa från nya kollektionen ser schyssta ut. Även plagget ”Sky 5 button granded tee” är snygga och enkla. Skjortorna ser väl ut sådär om jag ska vara ärlig. Den gröna scarfsen är också snygg.

Undrar om nyheten imorgon har något med Liams band att göra eller om nya kollektionen?

Håller med om t-shirtsen, den marinblå är riktigt läcker. Ska nog skaffa mig en sån nu till sommaren, även fast jag har en vit/röd. Skjortorna är sådär, men den blå/vit-randiga med kinakrage är grymt läcker!

Funderar på det också… borde inte nyheten dyka upp snart? Hoppas väl egentligen att det handlar om bandet. Men jag vill gärna att de lanserar lite solbrillor. Det vore grymt!

Gratis frakt över helgen var alltså överraskningen…

@Swamp lite dyrare? Jag antar att du inte sett vad den kostar…

• Avatarbild slowdive sade för 1 år, 10 månader sedan:

det är väl ingen som sagt att den är fasligt dyr. dock anser jag de extra 30 punden vara fullständigt omotiverade då det är Clarks som gör _originalen_ – de tidlösa klassikerna som är ett måste i var mans garderob – och det är alltid mer intressant än en likadan sko som Liam råkar pillat en smula på.

there’s too much caffeine in my blood stream

@slowdive @Swamp jag antar att ni inte kollat upp vad den kostar?! Priset ligger på 160 Euro, dvs betydligt mer än vanliga Clarks.

http://www.prettygreen.com/shop/product/pretty-green-champagne-desert-boot/

• Avatarbild slowdive sade för 1 år, 10 månader sedan:

ja då var ju saken biff. tidigare prisuppgift låg väl på 99 pund.